Дослідження контенту і контент-аналіз: методологічна колізія
Сьогодні в Запорізькому національному університеті стартував другий модуль Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень. Викладачі факультетів ЗНУ та гості з вишів Львова, Бердянська, Києва і Харкова обговорювали якісно-кількісні методи контент-аналізу під проводом київського метра Валерія Іванова, який разом зі своєю командою Академії української преси вже не одне десятиліття присвятив цим грунтовним дослідженням.
Валерій Феліксович поділився наробками з цієї царини і відповів на актуальні запитання. Завтра - продовження з харківською гостею-тренером Ольгою Гужвою.
Програма Модулю 2 доступна тут.
Катерина Доценко, доцент кафедри теорії комунікації, реклами і зв'язків з громадськістю ЗНУ