Методологія медіадосліджень

Методологія медіадосліджень

Підсумкові видання проекту Інтенсивний тренінговий інститут з методології медіадосліджень

Модуль 5. "Візуальні методи та візуалізація у медіадослідженнях"

  • презентації тренінгу "Візуальні методи досліджень мас-медіа. Інтент-аналіз" (Ірина Чудовська)
  • презентація з візуалізації даних (Ігор Кудінов)

Модуль 4 "Міждисциплінарні напрямки досліджень мас-медіа: дискурс-аналіз і концептуальний аналіз":

Матеріали Модулю 3 "Методи та практика досліджень медіа аудиторії" Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень 2017:

Матеріали Модулю 2 "Кількісні методи медіадосліджень" Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень 2017:

  • презентації щодо контент-аналітичних моніторингів Академії української преси (Валерій Іванов)
  • матеріали з теми "Контент-аналіз як метод кількісних досліджень" (статті, презентації тощо)
  • матеріали до тренінгу з Основ статистики (тема 2, Ігор Кудінов)
  • матеріали з тренінгу Ольги Гужви та відео щодо академічної доброчесності:

Матеріали Модулю 1 "Світові стандарти медіадосліджень" Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень 2017 можна переглянути тут

Теми:

  • Міжнародні стандарти медіадосліджень (Катерина Сіріньок-Долгарьова)
  • Системна методологія соціологічних досліджень мас-медіа (Максим Лепський)
  • Вступ до статистики (Ігор Кудінов)

Презентації Модулю 1 доступні до перегляду тут.