 
            Методологія медіадосліджень
Підсумкові видання проекту Інтенсивний тренінговий інститут з методології медіадосліджень
- 
Монографія "Медіакультура в контексті міждисциплінарних досліджень" 
- 
Робоча книга (handbook) "Методологія досліджень мас-медіа" 
Модуль 5. "Візуальні методи та візуалізація у медіадослідженнях"
- презентації тренінгу "Візуальні методи досліджень мас-медіа. Інтент-аналіз" (Ірина Чудовська)
- презентація з візуалізації даних (Ігор Кудінов)
Модуль 4 "Міждисциплінарні напрямки досліджень мас-медіа: дискурс-аналіз і концептуальний аналіз":
- Матеріали тренінгу з дискурс-аналізу (О.Семенець)
- Матеріали тренінгу з концептуального аналізу (П.Мірошниченко)
- презентація з Основ статистики на тему "Кореляційний і регресійний аналізи" (І.Кудінов)
Матеріали Модулю 3 "Методи та практика досліджень медіа аудиторії" Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень 2017:
- 
презентація (Марта Наумова) 
- 
Інші матеріали тренінгу М. Наумової 
- 
Презентація з Основ статистики на тему 3 "Ймовірність" (І. Кудінов) 
Матеріали Модулю 2 "Кількісні методи медіадосліджень" Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень 2017:
- презентації щодо контент-аналітичних моніторингів Академії української преси (Валерій Іванов)
- матеріали з теми "Контент-аналіз як метод кількісних досліджень" (статті, презентації тощо)
- матеріали до тренінгу з Основ статистики (тема 2, Ігор Кудінов)
- матеріали з тренінгу Ольги Гужви та відео щодо академічної доброчесності:
Матеріали Модулю 1 "Світові стандарти медіадосліджень" Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень 2017 можна переглянути тут
Теми:
- Міжнародні стандарти медіадосліджень (Катерина Сіріньок-Долгарьова)
- Системна методологія соціологічних досліджень мас-медіа (Максим Лепський)
- Вступ до статистики (Ігор Кудінов)
Презентації Модулю 1 доступні до перегляду тут.