Новітні медіа і медіаграмотність: дискусії в Одесі
19-20 квітня на факультеті журналістики Національного університету “Одеська юридична академія” відбулася дводенна науково-практична конференція “Вплив нових медіа: міждисциплінарний підхід”. У її роботі взяла участь медіатренер ЗНУ Олександра Усенко, виступивши з доповіддю, а також взявши активну участь у дискусії і круглому столі.
Увага учасників заходу була зосереджена на сучасних реаліях роботи журналістів і фахівців з реклами та зв'язків з громадськістю. Зокрема, кандидат наук із соціальних комунікацій Наталія Стеблина на конкретних кейсах продемонструвала як можна виявити “джинсу” в нових медіа, використовуючи принцип хвилеподібності людської уваги.
Про те, як в соціальних мережах представлені одеські медіа розповів головний редактор сайту “ІзбірКом” Валерій Болган.У своєму виступі спікер торкнувся і теми загроз, які можуть принести сучасним медіа соціальні мережі. Наприклад, у лютому цього року з фейсбуку було видалено сторінку видання “Думская.net”, яка нараховувала на той момент кілька десятків тисяч підписників.
Розповідаючи про сучасні тенденції просування медійного продукту, генеральний директор медіахолдингу “Просто радіо” Жанна Меньшикова закцентувала на тому, що сучасний роботодавець шукає не лише талановиту молодь, але й таку, яка має міцним освітнім “фундаментом”.
Робота конференції продовжилася роботою секцій “Вплив нових медіа: виклики сучасної журналістики”, “Вплив нових медіа: соціокомунікаційний аспект”, “Вплив нових медіа: прикладні аспекти реалізації реклами та PR”, в одній з яких аспірантка факультету журналістики ЗНУ Олександра Усенко виступила з доповіддю про сучасні українські медіа на ринку уваги.
Другий день конференції був присвячений обговоренню теми підвищення довіри аудиторії до сучасної журналістики, а також дискусії на тему “Епідеміологія у соціальних мережах”, модератором якої виступив блогер, оглядач ресурсу “Думская.net” Сергій Дібров. Порівнявши інформацію в соціальних медіа з вірусним захворюванням, публіцист продемонстрував алгоритм її ефективного розповсюдження і донесення потрібного меседжу до цільової аудиторії.
Насамкінець найактивніші учасники науково-практичної конференції отримали почесні дипломи від декана факультету журналістики Національного університету “Одеська юридична академія” Тетяни Кузнєцової.