Кількісні медіадослідження - світовий науковий тренд
Дослідження мас-медіа є одними з найпопулярніших серед усіх видів досліджень у соціальних науках! Про цей та інші цікаві наукові тренди у царині соціальних дисциплін сьогодні слухачам Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень ЗНУ розповіла тренер Ольга Гужва.
Тренінговий інтенсив від Ольги Гужви, викладача-соціолога Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, був присвячений розгляду особливостей кількісних досліжень мас-медіа у їх порівнянні з якісними. Тренер звернула увагу на міжнародні стандарти розробки і виконання таких досліджень, наголосила на необхідності командної роботи над ними.
Також присутні дізналися про глобальні тренди медіадосліджень, які полягають у збільшенні використання онлайн-технологій, зокрема онлайн-опитувань, про етичні вимоги до публікацій (адже наявні 32 види плагіату!) та можливості використання ресурсів мережі у своїх дослідженнях.